simslight

Alla inlägg den 1 september 2013

Av simslight - 1 september 2013 12:57

I dag ska jag lägga in videor från youtube i detta inlägg!


Gameplay från Sims 4! Kan det bli mer bättre...?


Ja det kan faktist bli bättre genom att ni också får se TRAILERN till sims 4!!   


Det kunde visst bli ännu bättre för att ni får TVÅ till videos med Sims 3 Into the future!!   


"På svenska tack" "Okej: Sims 3 in i framtiden."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I detta inlägg vill jag också säga:

Glöm inte att rösta på vilken historia ni vill att det ska bli här i bloggen.   


Snart kommer det ett nytt inlägg men tills dess ... Ha det bäst!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en 10 årig tjej som älskar att spela sims. Så denna blogg kommer så klart att handla om sims. Jag kommer att skriva om nedladdningstips, nyheter,och svara på frågor om sims 3. Det kommer också att vara en och annan historia till er läsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards