simslight

Alla inlägg under juni 2013

Av simslight - 18 juni 2013 23:16

Hej!Nu bloggar jag från min mobil för att jag har inte haft så mycket tid att blogga i dag, har badat med mina bästa kompisar! Men det kommer nog fler en ett inlägg i morgon och så kommer det en överraskning!( Blev ingen bild för att jag vet inte hur man gör det på telefonen. )

Av simslight - 17 juni 2013 20:44

I dag gjorde jag och min bästis Blanca en ny familj med en kille och en tjej som är ihop.

 

 

Här är dom. Tjejen heter Laura Lins och killens namn är Luie Lollo. ( Lollo är nog världens konstigaste efternamn.)

 

Här kommer några bilder på dom.  

 

      

Dom passar väldigt bra ihop!    

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Juste ja, emmm... jag tänkte ha en tävling men jag har inte så många läsare så det blir nog ganska svårt.

Men om ni läsare vill ha en tävling så kan ni väl skriva i kommentarerna om ni vill ha eller inte, och i så fall så får ni gärna tipsa andra om denna blogg.

 

                                                           Hoppas ni vill ha en tävling.  

Av simslight - 16 juni 2013 13:26

Dagens nedladdningstips är en fin klädstil från Anubis .Tryck på texten för att komma till nedladdningen.


 

Har själv laddat ner den och om ni vill göra en somrig sim så är den här väldigt fin.


 

Den här frisyren från Anubis är också väldigt fin! ( Då menar jag värkligen väldigt! )

Av simslight - 16 juni 2013 10:14

I går gjorde jag en ny familj på sims som jag tycker mycket om, så jag tänker visa några bilder nu.


 

Det här är Felicia Fairy älvan som jag gjorde i går.


 

Och jag gjorde ett hus till henne också. (Bästa huset jag gjort på länge.) Hon har ett utedass.   

Hon bor i Moonlight falls.


   

Över bilden: Under våningen.

Under bilden: Över våningen.


 

Hon gjorde ett älvbus på en sim i Glömt-bort-vad-det-heter affären.


 

Eftersom att hon har bi saker hemma så fick hon väldigt god honung.


 

Mums!


 

Hon ville göra ett blomsterväder...


 

...men den stora stenen ville inte lyssna.   


 

Sen flyttade jag in en ny sim till henne. Han heter Dan Moon och jag tänkte att dom skulle..ni vet vad.   


Den här familjen kommer ni att se lite mera i bloggen.


Av simslight - 14 juni 2013 16:57

Jag hade förut en blogg som hette sims3sims.bloggplatsen.se så om ni känner igen simmen på mitt första inlägg så har jag absolut inte snott bilden, jag har bara andvänt på båda bloggarna.

Av simslight - 14 juni 2013 16:47

Det här är min blogg om sims som ni kanske kan se. Jag är väldigt glad att innan jag ens har skrivit ett inlägg så har några kollat in min blogg.Tack :)


Jag kommer att skriva så mycket jag kan i bloggen men i bland kommer jag inte ha tid. Bloggen kommer inte se så där jättebra ut eftersom att jag är ganska dålig på att disigna bloggar. Om ni kan hjälpa mig med att disigna eller göra en header så får ni gärna kommentera.


Hoppas ni gillar min blogg!   


 

PS: Simmarna kommer se bättre ut än den där.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en 10 årig tjej som älskar att spela sims. Så denna blogg kommer så klart att handla om sims. Jag kommer att skriva om nedladdningstips, nyheter,och svara på frågor om sims 3. Det kommer också att vara en och annan historia till er läsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards