simslight

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av simslight - 26 augusti 2013 19:33

Hejsan.

Jag har som ni ser ingen bra headder. ( Jag gör inga bra )

Så jag bara tänkte om ni kunde hjälpa mig att fixa en bra headder, eller om ni vet någon som spelar sims ( Ska gärna ha en simsblogg ) som gör fina headdrar (?) .


Om ni kan det så kommentera gärna.   


( Förlåt för det tråkiga inlägget meen här kommer några bilder.)


 

TV nörden. 


 

Finfint!

  

Det här är vad jag kallar en vuxen sim!   

Av simslight - 26 augusti 2013 13:59

Ja, rubriken berättar ju allting!   


Det kommer lite bilder på Melodi!

  


 

Gissa vem som har blivit sjösim!    


 

Är det gott Melodi?

 

Ups!


Och nu...."trummvirvel"

Simsbloggar!!


Här är simsbloggarna som jag läser!


simsjulia


Alltomsims


Simsdeluxe


Misansims


rampljus


Fantas simsblogg


tthesims


juliasims3


spacesims


thesimsans


sindraspecial


Ja det var det!   

Presentation


Hejsan!
Jag är en 10 årig tjej som älskar att spela sims. Så denna blogg kommer så klart att handla om sims. Jag kommer att skriva om nedladdningstips, nyheter,och svara på frågor om sims 3. Det kommer också att vara en och annan historia till er läsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards