simslight

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av simslight - 12 juli 2013 16:02

Hejsan!


Tänkte bara ställa en snabb fråga.

Frågan är: Känner ni till någon som kanske skulle kunna göra en headder åt mig? ( Gärna nån som också har en simsblogg) Om ni gör det så skulle jag vara tacksam om ni skriver det i kommentaren. 


Tack!   


 

Melodi hoppas!   

Av simslight - 12 juli 2013 14:44

Har gjort en ny sim (igen   ) i dag! 


Här är hon, möt... "Trummvirvel"


 

... Melodi McGiver!!  "Tadaa"  "Klapp klapp klapp"


Melodis stora dröm är att bli en rockstjärna, ni kommer att få följa med henne i sin kamp att bli det.

Men först.. lite bilder!


                   

Hoppas ni gillar henne!   

Av simslight - 12 juli 2013 10:19

Hej alla!

Förlåt att jag inte har bloggat men livet har legat före vet ni. Tänkte säga att jag ska åka till min sommarstuga i morgon och kommer tillbaka på söndag nästa vecka. Kommer däremot tidsinställa några inlägg men nog inte så att det räcker så länge som jag är borta, men jag ska försöka i alla fall. 


( Skriv en kommertar om det är något särskilt inlägg ni vill att jag ska skriva.)


 

Min Lily!   

Presentation


Hejsan!
Jag är en 10 årig tjej som älskar att spela sims. Så denna blogg kommer så klart att handla om sims. Jag kommer att skriva om nedladdningstips, nyheter,och svara på frågor om sims 3. Det kommer också att vara en och annan historia till er läsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards