simslight

Alla inlägg den 26 september 2013

Av simslight - 26 september 2013 19:54

Hej hej nu är jag tillbaka! :)


Som ni säkert har sätt så har jag inte uppdaterat på länge.

Men ni har ÄNDÅ tittan in på min blogg nästan varje dag! 

Och jag vill bara säga: Tack, tack och tack för att ni har tittat in.

Jag blev såå glad när jag såg det, ni är väärldens bästa!!  


Men nu ska jag också visa upp min nya sim som har tagit

platsen som min favoritsim!

Låt mig presenteraa...


Emma Gran!!   


 

Och eftersom att Emma nu är min lilla favvosim så kommer jag kanske att göra en liten historia av hennes liv! 

Men nu... lite bilder!


           

Ne nu räcker det med bilder för nu ska jag ju spela med Emma också!


Bye bye!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en 10 årig tjej som älskar att spela sims. Så denna blogg kommer så klart att handla om sims. Jag kommer att skriva om nedladdningstips, nyheter,och svara på frågor om sims 3. Det kommer också att vara en och annan historia till er läsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards