simslight

Alla inlägg den 13 september 2013

Av simslight - 13 september 2013 19:47

Hej hej.


Tyvärr så blir det inte första delen av min historia i dag

för att jag har glömt bort alla namn och efternamn.   


Men i stället så ska jag visa er min nya sim:


 

Låt mig presentera er för... Vanessa Mondigo!!  


Vanessa är en snäll tjej som bor i Isla Paradiso. Hon har lätt att få vänner och är väldigt social. Vanessas hobby är att laga mat, därför jobbar hon på restauranten i stan. 

Hennes liv är perfekt. Eller? Är det det...

Lyssna noga nu på Vanessa för hon kommer att prata väldigt låågt...


 

" Okej, gör er beredda för att jag ska snart berätta min mörkaste hemlighet för er. Men först... vill jag att ni lovar att hålla detta som jag snart ska berätta hemligt, hemligt för alla. Berätta inte till vänner inte till familjen inte till någon. Ni måste lova det annars så gör jag det inte. Så snart som ni har lovat så berättar jag det, så snart som ni har lovat berättar jag min mörkaste hemlighet för alla er."


// Vanessa.

-----------------------------------------------------------------------

Så om ni vill höra Vanessas hemlighet så är det bara att

kommentera att du lovar att hålla det hemligt för alla. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en 10 årig tjej som älskar att spela sims. Så denna blogg kommer så klart att handla om sims. Jag kommer att skriva om nedladdningstips, nyheter,och svara på frågor om sims 3. Det kommer också att vara en och annan historia till er läsare!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards